ورق استیل ۳۰۴ ( استنلس استیل 304 ) رایج ترین فولاد ضد زنگ است. این فولاد از دو فلز کرم (بین 18 تا 20 درصد) و نیکل ( بین 8 تا 10.5 درصد) به عنوان اجزای غیر اصلی آهن تشکیل شده است. این فلز دارای خاصیت الکتریکی و گرمایشی کمتری نسبت به فلز کربن است و اساسا غیر مغناطیسی است. مقاومت آن در برابر خوردگی بالاتر از فولاد معمولی است و به دلیل سهولت در شکل گیری به اشکال مختلف، به وفور استفاده می شود که بیش از 50 درصد از فولاد ضد زنگ تولید شده را تشکیل می دهد.

 

فولاد 304 جزء استاندارد 18.8 فولاد ضد زنگ است. این ورق استیل در طیف گسترده ای از محصولات از جمله ورق استیل 304 مات و براق، ورق استیل 304 نگیر و بگیر و غیره در دسترس است و دارای ویژگی های فرم دهی و قابلیت جوشکاری برجسته ای است. ساختار متعادل آستنتیکی فولاد 304 قابلیت کشیدگی عمیق بدون گسیختگی در ساخت وسایلی مانند سینک،قابلمه و سایر لوازم آشپزخانه را به آن داده است. برای این کاربردها معمولا از انواع 304ddp (کیفیت بالای طراحی) استفاده می شود. فولاد 304 به راحتی در اجزای مختلف برنامه های کاربردی در زمینه های صنعتی، معماری و حمل و نقل شکل میگیرد.

ورق استیل 304 تنها یک فولاد ضد زنگ نیست و برای هرجایی مناسب نیست. با این حال، درک مشخصات ورق استیل 304 یک پایگاه عالی برای مقایسه اعضای خانواده فولاد ضد زنگ آستنیتی و یک پایه عملی برای تعیین مناسب از فولاد ضد زنگ در یک برنامه داده شده را فراهم می کند. همچنین ورق استیل ۳۰۴ شباهت بسیاری به ورق استیل 316 دارد از این رو درک تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ برای بسیاری از افراد دشوار است ، اما با وجود همه شباهت ها هرکدام کاربرد و مشخصات خاص خود را دارند و به طور خلاصه اصلی ترین تفاوت آنها در قیمت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد.

در تیسان استیل انواع ورق استیل در ابعاد استاندارد کارخانه یا مطابق با ابعاد و اندازه های مد نظر شما عرضه می شود.

برای سفارش و خرید ورق استیل ۳۰۴ و اطلاع از قیمت ورق استیل ۳۰۴ میتوانید به صورت تلفنی و حضوری اقدام کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تیسان استیل تماس بگیرید.